Dåligt självförtroende..?

Några små tips, för er som vill ha bättre självförtroende!
*Ingen är perfekt!
*Alla är fina på sitt vis & du duger precis som du är!
*Säg vad du tycker, säg dina åsikter!
*Var inte rädd för att misslyckas eller förlora!
*JÄMFÖR DIG INTE MED ANDRA, VAR STOLT ÖVER DIG IAF!

EGO-ÖVNING:
Ställ dig framför spegeln varje morgon!
Säg 1 kroppsdel som du är nöjd med!
Sedan upprepar du den för dig själv ca 10 grr.
Och nästa dag väljer du en ny kroppsdel!


TIPS:
Ta bort alla dåliga egenskaper i ditt liv & byt ut dem till bra egenskaper!
te.x om du alltid kallar dig själv ful, byt ut ordet ful till fin :)
De funkade för mig, LOVAR!

ÄLSKA LIVET SÅ LÄNGE DU LEVER!
JAG VILL- JAG VÅGAR- JAG KAN! (bra att ha för att peppa dig själv)



Kommentera här♥
Postat av: Erika

Mycket bra tips! (:

2010-11-05 @ 11:07:08
Postat av: Amelia

tack för tipsen! :D

2010-11-05 @ 11:07:35
Postat av: L

tack för tipsen :)

2010-11-05 @ 12:01:23
Postat av: Sebastian

HAHA!, jag har försökt med de dära förut.. men de fungerar inte för mig .. :( tack endå ;)

2010-11-05 @ 12:23:10
URL: http://sebbeärbäst.se

Kommentera inlägget här♥:

Ditt fina namn♥:
Spara infon♥?

E-postadress: (Ser endast jag)

Din fina blogg♥:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0