Lucia träning (;

Kom precis hem från en lucia träning på ridskolan (:
Kom gärna & kolla :D
www.sorf.nu , är hemsidan (:

Mer om de sen!
efter träningen åkte jag med mamma till hennes pappa (min morfar)
Och fikade eftersom de är "fars dag" idah (:
Trevligt :)
bilder kommer, så fort  hittar sladden till min mobil ;o

så länge kommentera !!
Ni har blivit dåliga på de ;ssss
aja hade bra mina söta läsare ;)
NAAM :D chokladbollar!!

Foto av: Nathalie Andersson
IMORGON SKA JAG BAKA CUPCAKES ;D;DD



Foto av: google ;)
SKa nog göra choklad muffins med chokladpudding på eller choklad mousse eller nåt ;)
ungefär som på bilden ovan ;D


Vilken tycker ni se godast ut ;)?
Kommentera






Kommentera här♥
Postat av: eve

Den sista bilden ser asgod ut! :D

Ps: Fin header ;D

2010-11-14 @ 20:16:03
Postat av: Anonym

den 2a bilden ser godast ut enligt mej (:

2010-11-14 @ 20:16:26
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

2010-11-14 @ 22:53:10
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag håller med om att den sista bilden ser godast ut. :)

2010-11-14 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här♥:

Ditt fina namn♥:
Spara infon♥?

E-postadress: (Ser endast jag)

Din fina blogg♥:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0