No... ;/

De får bara inte vara sant.. Jag har astma tror jag :(
Jag ska till doktorn den 22, så får ta astma test då!
Hoppas jag inte har de, men jag har ju symtomerna till de.. såå ja!
Som ni kanske ser så har jag haft sovmorgon ^^ vakna för typ en halvtimma sen!
Idag ska jag bara tråka.. har vart förskyld till och från sen skolan börja.. ;/

Jag saknar DANNY! .. <3
Och ERIK G!.. <3
och.. ERIK. S!<3
Och massa fler ;/

Nu ska jag äta "frukost /mat" eller vad man nu ska kalla de.. klockan ör ju halv 2 :)
haha


Nya örhängen! :D



Kommentera här♥
Postat av: E

ÅÅÅH .. inte kul.. min brors dotter har de :/

2010-11-13 @ 13:30:08
Postat av: liindblaads

jag e ledsen , men ja länkar inte hur som hälst :(

2010-11-13 @ 14:45:25
URL: http://liidblaads.se
Postat av: robbinandersson

Hoppas det blir bra hos doktorn !..

Ha en trevlig lördag !

2010-11-13 @ 15:53:27
URL: http://robbinandersson.blogg.se/
Postat av: Jens

Vad fina örhänge du har.. :)

2010-11-14 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här♥:

Ditt fina namn♥:
Spara infon♥?

E-postadress: (Ser endast jag)

Din fina blogg♥:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0