SORF

Hej kom precis hem från SORF, har ridit min gullbebis taizon.
Och sen har jag haft stall jouren tsm med mamma.
På ridningen hade vi sits träning & balans :)
Så vi red utan stigbyglar ;D
De gick bra, taizon var jätte pigg och gjorde glädjetjut och gjorde ett hopp upp i luften ;')
haha ..
han e såå sööt!
I morgon ska jag städa, städa & städa.. inför min fest jag ska ha på lördag.
Om några har tips på vad vi kan göra, så kommentera!

Taizon <3333

Puss på akter! <3

Bloggar mera imorron, kommentera nu !!
Pussar & kramar



Kommentera här♥
Postat av: Amelia

Du kan te.x: göra olika uppdrag, som du kan lägga vid deras tallrikar och te.x skriva: Krama alla som är på festen, sno mat från grannen vid bordet, os.v

2010-11-04 @ 22:29:37
Postat av: eveFAN!<3

haha han e sööt ja!

2010-11-04 @ 22:29:58
Postat av: astrid ♥

sv: Tack så jättemycket :D

2010-11-04 @ 22:37:55
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack! :D

2010-11-04 @ 22:51:32
URL: http://mydaysinmyways.blogg.se/
Postat av: Josefin Borgman

sv: tack så mycket!!:D



Btw, jag har hört att Danny inte ville vara med i EMD längre för att skaffa solokarriär? Jag hörde det från min mamma.. jag tyckte det var lite konstigt. Vet du något om det? (Jag nämnde det inte för att vara elak. Men som sagt, det behöver ju inte vara sant. Så jag frågade dig som håller koll ;>)

2010-11-04 @ 22:53:03
URL: http://itsthemusic.blogg.se/
Postat av: L

söta .



fin blogg .

2010-11-04 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här♥:

Ditt fina namn♥:
Spara infon♥?

E-postadress: (Ser endast jag)

Din fina blogg♥:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0