Svar på frågestunden ;)

Assåe ni är så fina ;)
Tack så himla mycket för alla frågor !

Hur lång är du ?
Svar:
Ca 162 cm

Hur många år har du ridit ?
Svar:
snart 6 år

Vad är din fridtid förutom hästar ?
Svar:
Kompisar (:

Vem är din kille? ;D
Svar:
hemligstämplad info ^^

Hur många år är du? ;D
Svar:
Jag är 15 år gammal :)

Varför har du en blogg? ;D
Svar:
Kul, & roligt att veta att man har läsare som läser de man skriver (:

hur gammal äru?
Svar:
15 sa jag ;)

hur många bloggar har du?
Svar:
2 om jag bloggar på varje dag ;) denna & www.thewhitehorses.blogg.se  sen har jag nåra som jag har "pausat" på eller vad man ska säga ;)

är det bra med dig ?
Svar:
Nja sådär :(

e du singel än ?
Svar:
Nej.

du är snygg
du är söt
du är het
Svar:
Tack men nej :/

Varför gillar du E.M.D.?
Svar:
Ja, deras röster får mig att bli glad :) & dom är sjukt duktiga & roliga snälla, & snygga <3 Skulle kunna beskriva dom i evigheter, men de gör jag en annan dag ;)

Vilken är din favoritlåt med E.M.D.?
Svar:
What is love <3

Vem är din favorit i E.M.D.? Varför?
Svar:
Danny, han är otroligt duktig, mycket bra sångröst & snygg också :D

Tror du på spöken?
Svar:
Ja, asså jag skulle mer kalla de för andar :)

Tror du på aliens?
Svar:
nnja ja.. jag vet inte ;)

Hur går det för dig i skolan?
Svar:
de beror på vilket vis du menar?

Vad är det roligaste skolämnet?
Svar:
Ämnen där man skapar :) som te.x slöjd

Samlar du på nåt?
Svar:
Ja! autografer & affischer ;)

Vad är de högsta du hoppat med häst?
Svar:
90 cm

Varför har du just en blogg om EMD os.v?
Svar:
För att jag älskar dem, och kände för att bara ha en blogg om dom ;) <3

Hur länge kommer du driva bloggen? Fin blogg ;)
Svar:
De återstår att se hur länge jag har ork och så ;) TACK :D

Vilken är din favvo häst ?
Svar:
Ayla, Taizon, Amba & Akter <3 

Vem tkr du mest om: Danny, Erik, Mattias?
Svar:
Danny!

Vad vill du bli när du blir stor ?
Svar:
Jag har faktist ingen anning.. Men kanske en som jobbar på skivbolag och har hand om kändisars hemsidor Och så, men de är svårt att bli, men alltid ett dröm jobb, annars fotograf :)

Tror du att du kommer bli det ?
Svar:
Kanske, beror på hur mycket jag satsar ;)

Brukar du va i stallet offta?
Svar:
Yes

Hur många dar i veckan rider du ?
Svar:
De varierar ;) ibland 1, ibland 2

Vilka dagar ?
Svar:
 Torsdagar i vanligafall :)

Har du ridit en Shettis?
Svar:
Ja de har jag (:

Namn på shettisen ?
Svar:
Akter

Har du ridit en storhäst ?
Svar:
Ja
 
Välj en och vad är namnet?
Svar:
Leo :)

Brukar du ha parfym på dig ?
Svar:
Nja, på fester oftast, jag e allergisk så ;)

Har du varit sjuk från skolan denna termin ?
Svar:
ja.

Tkr du att nån i din klass är snygg ?
Svar:
Haha menar du tjej eller kille ? om du menar kille, nej  ingen som är så där sööt så man är kär ;)

Är du tsm med nån ?
Svar:
m.

Tror du det kommer hålla livet ut?
Svar:
Hoppas!

DIN BLOGG ÄR OTROLIGT FIN ;ooo?
BTW frågan xddd: Hur gjorde du din header ?
Svar:
Tack ;o :D ja i scrapblog :)

favorit häst på sorf?
Svar:
Om bara en så väljer jag Akter<3

Vem är världens snyggaste kille?
Svar:
Danny! Enligt mej :)


varför e du så fin ?<3
Svar:
Jag e inte fin.. :(

vem gillar du mest? Erik eller Mattias :D?
(du får int välja danny haha)
Svar:
Mattias tror jag ;)

kmr du nångång starta dressyr eller hoppning i ''stora tävlingar''?
Svar:
De vet jag ej .. har ju ingen egen häst nu så, kanske när jag blir stor jag vet ej ;o

gjorde du din header själv?
Svar:
Yes

om du gjorde de, vilket pogram gjorde du den i?
Svar:
scrapblog

vill du träffa mig nån helg nu i vinter ;)??<3
Svar:
SJÄLVKLART :D

hur många år ha du ridit ?
Svar:
6 snart

gilla du nån annan sport än häst sport?
Svar:
nja, assåe jag gillar att gå ut och gå så jag vet inte om de räknas ;)

• Vad hette den första hästen du red?
Svar:
Tosca<3 R.I.P <3

• Hur länge har du ridit?
Svar:
6 år snart HAHA ;) alla frågar

• Gå in på "www.storahogaridklubb.se", och klicka på "Våra Hästar". Vilken häst tycker du är sötast?
Svar: Baileys (:

• Har du varit på ridläger? Isåfall, vart? Och vad hette hästen du hade?
Svar:
asso inget läger som jag åkt i vägg på asso och sovit borta, Men har vart på SORF ;)
Hade akter §

Vilket datum fyller du på?
Svar:
6 oktober

Hur många gåner har du ramlat av en häst?
Svar:
10 typ ?

skadade du dig då?
Svar:
Nej ;)
 
Vem i EMD är smexigast? ;)
Svar:
Danny

Vem av killarna i EMD vill du va tsm med?

Svar: Assåe dom är nog för gamla för mej, men om dom va i min ålder så danny ;D

Vart gör du headers?
Svar:
SCRAPBLOG ;D

Älskar du mig (a)?
Svar:
Klart !

Vart bor du?
Svar:
hemma xd

Vad är din msn?
Svar:
************* xd

Har du msn?
Svar:
yes

Vad är ditt nummer?
Svar:
Ger tyvär inte ut de här på bloggen ;)

vad tycker du är det bästa med att blogga? :)
Svar:
Kul, Roligt att skriva vad jag tycker & känner ;)

hur länge har du gillat E.M.D? :)
Svar:
sen dom bildades ;)

har du någon mer idol än E.M.D? :) fin blogg förresten!:)
Svar:
Eric saade, erik grönwall, ehm ja rätt många, TACK :)

haha, okej offrar mig en fråga :D
är du kär i mig ;o?
Svar:
Nej rasmus ;)

1 Hur många besökare har du på din blogg?
Svar:
Lite olika, men som mest har jag haft 130 ca, de va andra dagen jag hade bloggen, idag har jag haft 60 sist jag kolla :)

2 När började du med din blogg?
Svar:
för nåra dagar sen bara :)

snygg blogg!
fråga 1: Kan vi följa varandras bloggar?
fråga 2:hur länge har du bloggat?
fråga 3: I vilket program gör du dina snygga headrar?
P.S. JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG!
Svar:
Tack så mkt, Klart vi kan de!
Jag har bloggat om man räknar med ALLA bloggar jag haft så hade jag min första typ när jag var 11 ca
Jag gör dom i scrapblog, tack så mkt de värmer :D

1.Dina top 10 favvo hästar på sorf? ^^
Svar:
Akter, Amba, Ayla, Bobby, Prince, Taizon, Phoenix, Nicolai, Albin, Gwen

2.älskar du mejj?<3
Svar: Klart <3

3.vad skulle du göra om EMD splitrades :''''(<33
Svar:
assåe jag skulle ju bli ledsen och så.. men dom skulle ju iallafall fortsätta SOLO, iaf nån av dem .. men ledsen äre klart att man blir.. :/

DIN BLOGG ÄÄÄÄR BÄST!!!!!! :D
Svar:
snäll du är ! <3 Tack

Har du några djur?
Svar:
yes, 2 kaniner & en hund :)

Hur många gånger haru träffat EMD?
Svar:
Oj ;o haha, runt 10 kanske, jag har inte räknat, har 12 autografer så de måste vara runt 10 :)

GE DIN MSN!?

Svar: Sry ;)

Vilka bloggar läser du?
Svar:
Olika, men: www.beyondthesurface.blogg.se , www.jag.blogg.se , www.fokis.blogg.se Läser många fler, de var bara 3 ;)

Har du egen häst?
Svar:
nopp.

vad fick dig att fastna för EMD?
Svar:
De började med att jag gillade bara danny, hejade på han i idol när han var med, sen när dom bildade EMD så började jag gilla dem bara :)

Hej fina du!!
Det jag skulle vilja fråga är, kan du ta lite kort på Zampette? Saknar monstret!! hihi ;)
Saknar dig också Natta!!! Vi hörs!! Och ses vid jul!!! Många Kramar från London!!! =D <3 <3
Svar:
Jag ska försöka fota henne lite, hon hälsar till dej :)
Ja vi ses vid jul, har saknat dig mkt :) kram

haru facebook, vilken skola går du i, hur gammal e du?
Svar:
Ja, ekeby, 15 :)


Tack, de tog en stund att svara på alla ;D
haha, hoppas ni e nöjda med svaren !

Kommentera här♥
Postat av: A

Tack för svaren! :)

2010-11-08 @ 15:22:49
Postat av: Erika

men vem e din kille ;o? :( msn?

2010-11-08 @ 15:28:54
Postat av: Anonym

YOU ARE FINE

2010-11-08 @ 15:29:07
Postat av: eve

Tack för svaren ;)

2010-11-08 @ 15:42:57
Postat av: L

<33

2010-11-08 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här♥:

Ditt fina namn♥:
Spara infon♥?

E-postadress: (Ser endast jag)

Din fina blogg♥:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0